Guten morgen =)

 Morrn morrn :)
 
Idag blev en tidig morgon vi vaknade redan vi 06:00, pigga och glada eller ja Novah var åtminstone pigg haha. Ibland önskar jag faktiskt att jag tyckte om kaffe eftersom man hör ju alla snackar om hur pigga dom blir efter en kopp morgonkaffe men jag tycker det är svinäckligt så jag får väl helt enkelt vara trött haha. Dricker ni kaffe?
 


 
 Jag vaknade upp inatt av att Novah kommit upp i min säng och somnat längst ner vid mina fötter typ, haha... bar upp henne och la hennes uppe hos mig istället för hon kunde ligga där, så återigen sov hon nästan hela natten hos mig, hon har verkligen blivit en liten mammagris <3 Men jag tycker det är väldigt mysigt att ha henne sovandes bredvid mig.
 
Novah är ju på dagis så tänkte kika på Våra bästa år sedan städa i ordning lite.
 
Hoppas ni får en bra dag <3
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se