Penny Tipsar!

 
Kommer ni ihåg att jag snackade om att jag hade köpt denna för ett tag sen? Så nu efter en tids användning tänkte jag berätta vad jag tycker. Jag tycker den är bra och håller till stor del vad den lovar, fransarna blir längre och ögon färgen träder faktiskt fram, tycker jag åtminstone! Inte några bra bilder tyvärr men fick bli som det blev. Mascaran finns även för bruna och gröna ögon!
 
Detta är med en annan mascara.
 
 
 
 
 
 
Eye Brightning mascara. Dock glömde jag böja fransarna men visst ser dm mer blåa ut?
 
 
 



Kommentarer
Postat av: JNY

Denna Mascara framhäver verkligen dina ögon.. det har jag ju redan sagt ;) plus att ditt fina rosa hår gör det extra tydligt!

Ska nog också köpa denna och testa :D fasst för gröna ögon då. ^^ Kram på dig!

2012-10-19 @ 10:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se