Nu så!

 
Vi har haft fullt upp ,med massa städning, humörsvängningar och utbrott idag men det givk över till slut då vi åt korv med bröd och badade skumbat, då vart hon sig själv igen, Nu ligger hon och sover se ett par timmar tillbaka i min säng då blir varmt och mysigt att krypa ner där sen och sova bredvid henne... för det finns fan inget mer underbart än att somna tättintill dem man älskar mest och likafant att vakna upp och se den vackraste personen i sitt liv- det är en riktigt god start på  morgonen.
 
Nu öndskar jag ,mig en god natts sömn för har massvis attt ta i tu med,. men jag säher som lasse ---det.löser sig
 
 
 
 
BR Leksaker
 
DEna butik är topnoch, Jag handlar jämt här, allt från kritor till dockor - bollar - dockvagnar.

En toppen affär med andra ord stort sortiment för både killar och tjejer, personligen köper jag mins julklappar/presenter där! yäy tummen upp för dom!
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
iv>



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se