Lev lite lyxigare med Viasat?

Viasat
 
Jag sitetr i valet och kvalet, funderar nämligen på att beställa Viasat .. min mor och hennes man har det och är super nöjda men dock tittar dom mest på dokumänter samt Viasat sport och ja det är väl underbart att det finns så mycket sport för oss alla sportfantaster, fotboll i överflöd vem kan säga nej till det?
 
 
Dessutom erbjuder ju Visat så mycket mer än bara sport, massvis med film och nu till hösten finns det väl inget bättre än att mysa ner sig i soffan med en filt, tända ljus, lite snacks och glo på en riktigt bra film =) Jag tror fan i mig jag har lyckats övertala mig själv alltså, tänk vad skönt att slippa sitta och zappa mellan filmer/tv-serier man redan sett 100 gånger och gnälla över att det inte finns något att se... jag har hittat lösningen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se