Hannah Widerstedt is dead?!?!

Ja, vi alla har väl hört talas om Hannah Widerstedt och jag har alltid trott att hon spelat en roll för INGEN människa kan bete sig så som hon gjorde och antingen hade jag helt rätt eller så är detta ännu ett påhitt, vad tror ni?  kika  in på hennes blogg  http://widerstedtx.wordpress.com/ och säg vad ni tror! Jag tycker att om detta nu är sant att hon enbart skapat denna karaktär så var det fan riktigt coolt ändå.
 
 
Utdrag ur hennes nya blogg:
 
"Istället för att göra en egen blogg fylld av hat och långa poster om hur tragiskt detta är, bestämde jag mig för att bli en av dem. Jag förvandlades över ett videoinlägg till en fiktionär karaktär, som var allt som jag själv inte var. Jag ville förstå…

Tro mig, det har inte varit lätt. Jag har hatat Louis och jag har älskat Louis. Hon blev en del av mig själv.  Det är så när man skapar ett konstverk, man får en relation till det. Louis Vulgorette är mitt konstverk, min egen Frankenstein. Hon har fått människor att reagera, börjat tänka efter själva, hotat att mörda henne för hennes kontroversiella åsikter.
Hon har fått människor att vakna upp och reflektera.
Det här är den värld vi lever i, där unga tjejer sätter etiketter vad som är rätt och fel. Jag har varit en del av den, för att förstå varför.

Ps, jag förstår fortfarande att ni inte förstår. Ni ska inte förstå, ni ska reflektera. Har jag fått en person att göra detta är jag upprymd.
Då kommer dessa 10 månader att vara värda någonting för mig. "





Kommentarer
Postat av: Johanna

usch nej hennes blogg tänker jag då inte besöka!

har en bra helg, hade dock gärna sluppit min förkylning, hoppas din helg med är bra

2012-10-13 @ 18:08:49
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag brukar aldrig besöka bloggar i hennes stil, för det känns inte det minsta bra att stödja en sån människa.

Det är illa nog att hon och hennes likar uppmärksammas regelbundet i media samtidigt som de tjänar stora pengar på det.

2012-10-13 @ 18:15:27
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, det är möjligt, men jag tänker inte försöka ens - det är säkert bara ett pr-trick från henne :P

2012-10-13 @ 18:57:32
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se