En bättre vardag?

Jag är laktosintolerant men aldrig hittat goda/bra produkter som är laktosfria eller jo ett par men oftast fuskar jag och äter/dricker vanlig mjölk och sånt vilket kanske inte är det smartaste för min mage är ju inte i okej skick efteråt. Men nu har jag upptäckt Alpro Soya , mjo jag kanske är lite efter men va fan ändå. dom har massvis med produkter som nog passar min mage perfekt!
 
 

Alpro alternativ till grädde
 
 
Jag tycker detta absolut är värt att prova  inte bara för att man är laktosintolerant utan även för att det är nyttigare och innehåller mindre fett än vanliga mejeriprodukter. Dom har även smaksatta drycker med smaken choklad samt vanilj och dom är jag minsann extra sugen på att prova, låter ju jätte gott speciellt eftersom jag älskar både choklad och vanilj. Dom har ju inte bara grädde och drycker utan även dessert och yoghurt, mums. Dessa produkter passar även bra om man är vegetarian eller vegan då dom inte innehåller något från djur utan är enbart gjort på naturprodukter. Jag tänker absolut prova detta, gör det du med och berätta vad du tyckte =)
 
 
 

Bloggextra.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se