DÖDSCELLEN!

Här sitter jag och väntar på att klockan ska slå 12 så filmen dödscellen börjar, den verkar riktigt bra. Någon som har sett den?
 
Ikväll var Novah svår att natta för hon ville verkligen inte lägga sig utan ville hela tiden ligga i min famn i soffan så jag tror nog hon har saknat mig lilla stumpan. Jag har i alla fall saknat henne MASSOR och det märkte hon nog, hihi. Men vi har haft en super mysig kväll med mycket kramar, pussar och gos. Men ja säger god natt till er redan nu för tänkte nämligen stänga av datorn nu så god natt sötnosar och sov gott <3
 
 



Kommentarer
Postat av: Eriiza

Jo, det är ju det.
Att hjälpa någon som ber om hjälpen skall inte vara
någonting som F-Kassan/psyk/socialen ens skall
diskutera, det skall vara en självklarhet!

Helgen var mycket lugn, inget alls som hänt..
Hur har din varit?

2012-10-14 @ 23:55:53
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se