5 saker ni inte visste om mig! Kanske..

  1. Jag heter Christine i mellannamn
  2. Jag MÅSTE stänga toalocket jämt för jag är rädd för toalettormar.
  3. Jag lärde mig tycka om öl när jag var på 1 månads praktik i tjeckien, innan dess spydde jag i stort sett av enbart lukten.
  4. Jag har opererat näsan och väntar på svar angående en ny op.
  5. Jag är väldigt intresserad av andra världskriget + hitler. Missförstå mig inte! Jag gillar inte Hitler utan tycker han var en hemsk person men det är ett intressant ämne att läsa om samt bra dokumentärer.



Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du operareta näsan och varför ska du göra det igen? vart gjorde du det????? vill också!

Svar: Jag hade en knöl på näsan och hatade det så valde att operara bort det :) Jag vill göra det igen för att vill fixa till nästippen eftersom dom tog bort för hud o brosk så näsan har liksom böjt sig vid tippen. Jag gjorde det på USÖ =)
Penny

2012-10-19 @ 21:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se