oj vad vi kämpat

Vi tog bort spjälorna på ena sidan av Novahs säng så nu kan hon gå i och ur bäst hon vill och det gör hon, hon vart super glad, upp och ner hela tiden så det var ju inte det enklaste att få henne att sova middag direkt eftersom hon vägra stanna i sängen utan kom ut till oss och jag/johnny bar in henne igen och så höll vi på i ca 45 minuter och då gav hon till slut upp och somnade.


Annars har vi inte gjort så mycket idag, jag kan fortfande inte få in bilder på datorn och det gör mig tokig haha men ska försöka få igång internet på min laptop så kan jag föra över bilderna via bluetooth för vet inte om denna dator har det. Det återstå att se om jag lyckas...


Novah har busar för fullt idag, kastat + sparkat boll inomhus (haha) samt lekt med sin nalle och sin ballong, hon tycker det är väldigt kul att hålla den och släppa för då åker den upp i taket och hon skrattar så hon blir alldeles röd i ansiktet haha.





Kommentarer
Postat av: Jilina.se ♥ - Tävling hos mig!

haha det var tydligen vad hon ville med andra ord . Smart flicka ni har :).



Barn kan verkligen det där med att roas åt det lilla :)

2012-05-05 @ 21:07:14
URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se