Nej, så tjock du har blitt

Nej, så tjock du har blitt
Ja, du har nog gått och lagt på dig litt
Och du som var tunn som ett hyvelflis
Nu har du blitt fet som en julagris
Nej så tjock du har blitt
Du får nog ta och banta dig litt
Har du det bra, hur står det till
Det var längesedan sist

Jag älskar livets goda och är litt för gla i mat
Jag borde motionera men är nog ganska lat
Med litt för många kilon får man lust att ändra sig
Det kvittar vem jag träffar så säger dom till mig

Nej, så tjock du har blitt
Ja, du har nog gått och lagt på dig litt
Och du som var tunn som ett hyvelflis
Nu har du blitt fet som en julagris
Nej så tjock du har blitt
Du får nog ta och banta dig litt
Har du det bra, hur står det till
Det var längesedan sist



Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! lust att följa varandra via bloglovin? Och Blogkeen om du har?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

2012-05-12 @ 16:48:14
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se