Hur i helvete?

Är det fler än jag som sett en otroligt hemsk video som cirkulerar på FB ??

Jag känner att jag inte vill lägga upp videon då den är så fruktansvärd att se på och jag kan inte släppa den, jag blev så arg, chockad och ledsen när jag såg denna video som handlar om en mamma som misshandlar sitt barn... och hur i helvete kan någon bara stå och filma detta?? Jag blir så jävla upprörd och orolig för det här lilla barnet, hur fan kan man slå en försvarslös liten bebis och sparka på det när det ligger? Alltså hur fan står det till i huvudet på folk?????????

Detta är 2 bilder från videon, mamman (tror det är mamman iaf) slår sitt barn med kudde, man får även se i videon som är på 4-5 min hur hon ger barnet örfilar och sparkar det..... hur kan sånt här överhuvudtaget få hända? Hur mår barnet nu? lever ens barnet eller har hon slagit ihjäl det? faaaan jag blir så arg och vill veta var barnet är så man kan hjälpa det.








Kommentarer
Postat av: Maria en Norrlandsblogg

ne ucha fy fan hur kan man ens tänka tanken

2012-05-11 @ 22:09:24
URL: http://mariaenliten.blogg.se/
Postat av: Maria en Norrlandsblogg

Ne och sen hur kan en stå och filma medans mamman slår barnet den borde ju fan ta barnet och dra och sen anmäla mamman :S

2012-05-13 @ 22:28:42
URL: http://mariaenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se