Don´t like it..

Jag tycker att en sak är rätt jobbig just nu eller ja sedan jag började på Competencia. Det känns nämligen som om jag aldrig hinner umgås med min dotter :´( vilket givetvis gör mig jätte ledsen. När jag kommer hem vid 16.30-17.00 så ska hon i stort sett äta kvällis, bada sen sova så vi hinner knappt ses alls då, tycker det är jätte tråkigt men är väl så det är och kanske vänjer mig eller inte, men som tur är så är det halvdag i morgon och ledigt på torsdag så då blir det massa bus och lek, längtar!






Kommentarer
Postat av: Emelie

Förstår att du känner så :-(

Jag jobbade innan jag blev mammaledig igen, bara 75%, passade oss perfekt.



Hoppas ni vänjer er vid vardagen fort!

2012-05-15 @ 22:17:34
URL: http://undermyumbrella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se