Jag hoppas du / ni läser!

Är jag arg?? Ha det kan du ge dig fan på! Vem fan stjäl ens mobil, skor + halsduk och sen bara sitter och ljuger om alllt.  Vem fan gör så helt enkelt?

och dessutom ger mig skulden för allt, ÖH din äckliga människa stå för vad du gjort istället.... och var falllet nu så att det vart för mycket dricka för vissa så , kan man ju erkänna att man inte kommer ihåg allt  men FÖRSÖK! Snälla försök bry er om någon annan än er själva någon gång. Alla människor har samma värde? inte i era ögon, det både syns och märks.


Jag och denne tjej har diskuterat flera gånger och jag har sagt att jag bryr mig inte om du eller dina vänner tog den, det enda jag bryr mig är att få tillbakan de ! och va faaaan Keep the fucking shoes i don´t give a fuck but i want my fuckin phone back!!!! Är dry så svårt att förstå??


Men denna idiotiska tjej alltså , ena stunden är hon bästis med killen som hade fest sen känner hon hnoom inte allls, sen känner hon honom men sen inte igen...., jag får ryck på desssa människor alltså. Stryk borde dom ha, eller hur morfar?



Kommentarer
Postat av: Emelie

Sånt är så jävla störande! Att folk inte bara kan ge fan i andras grejer. Hoppas du får tillbaka dina saker någon dag :)

2012-03-30 @ 12:00:23
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se