Vad är det som är svårt att förstå?

Jag börjar seriöst bli väldigt irriterad på alla killar som plötsligt börjat höra av sig och vill "umgås" så fort jag har blivit singel och jag vet att jag sagt ett förr ett antal gånger men snälla jag har nyss blivit singel, har inte ens flyttat ut ännu... vad får er att tro att jag är redo för något nytt förhållande eller att överhuvudtaget träffa killar på det sättet?
 
Usch blir så arg på sånt här, låt mig vara och visa mig lite respekt, jag är inte redo!! 
 
 



Kommentarer
Postat av: Anne

Inte för att vara taskig, men det låter mest som att du har ett rykte om dig att vara billig. Tvekar på att dessa killar vill gifta sig med dig, snarare knulla en gång eller två. Håll dig borta från sånna fucking svin!!

Svar: Vet inte vad jag har för rykte, har ju inte varit singel på flera år. tror inte heller dom vill gifta sig utan tror också dom enbart vill ligga men tycker dom ändå borde visa lite respekt. Vissa har jag inte ens pratat med om 3 år och samma dag som jag blir singel börjar alla höra av sig.
Penny

2012-06-28 @ 20:06:16
Postat av: Anne

Riktigt otrevliga killar om jag får säga vad jag tycker. Och återigen inte för att vara taskig, men om inte du själv gjort något för att få billigt rykte så har någon annan spridit ut det, det är min åsikt i alla fall. Uppenbarligen tror ju killarna att du är lättknullad. Blir så jävla irriterad på sånna äckliga klamydiaspridare!!

Svar: Ja men det tycker jag med. Jag tror jag vet vart "ryktet" kommer ifrån, jag blev ovän med en kompis för ett bra tag sedan sen börja folk fråga mig om jag varit otrogen med massa olika killar mot Johnny, vilket inte var sant men där var det ju nåt påhittat rykte som någon spred. Ja usch hatar såna killar, herregud jag hoppar ju inte säng med en kille bara för han säger så haha och jag har inga planer på att varken ligga med eller dejta någon på ett bra tag framöver =)
Penny

2012-06-29 @ 09:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se