STUDENTER!

Jag vill bara gratulera alla som tar studenten idag, hoppas ni får en riktigt underbar och rolig dag!!

Minns min studentdag som om det vore igår, riktigt underbar dag med underbara vänner. Dagen började med champagne frukost hos Anna och även lärarna var där och drog tequila shots haha, riktigt nice var det. Vi fotades utanför Örebro slott men många var redan lite berusade som alla fnissade och garvade så det tog så jävla lång tid och varmt var det dock hade vi fruktansvärt kul. Vi tog ju studenten vid slottet också och jag och den jag skulle gå ut med stod och babblade så vi hörde inte när dom ropade våra namn trots mikrofon haha, jaja vi kom ut till slut i alla fall haha :)

Sedan firades det med smörgåstårta och massa gott hemma hos mor, där brorsan var fullast av alla haha, och vi hade smörgåstårtskrig ja men det var skit kul haha :D sedan blev det party med vänner på frimis :) Ska försöka hitta några bilder från min student och lägga upp.

Minns du din student?







Frimis
Skit bra party ställe, stort med 3 dansgolv med olika musik och en stor trädgård, bra vakter och bartenders!

Dock bara öppet till klockan 02.00.
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta



Kommentarer
Postat av: Jilina

Jag hoppade av gymnasiet efter bara några månader på barn och friidsprogrammet så jag har inte tagit studenten. Ångrar det varje år då jag ser alla studenter. Jag hoppade av för att jag inte mådde bra psykiskt och jag orkade helt enkelt inte med några studier.



s: ja precis :/.



2012-06-08 @ 16:11:09
URL: http://www.jilina.se
Postat av: Anne

Jag var inte på min student över huvud taget. Skolkade mig igenom i stort sett hela gymnasiet och satte knappt min fot där under hela trean. Ångrar förstås detta idag!! Mest för studenten, den vill man ju uppleva! Studierna i sig fixade sig ändå, då jag pluggat upp mina betyg i efterhand och dessutom fick jobb direkt efter gymnasiet (så hade inte behövt plugga egentligen, då jag idag är egen företagare).

2012-06-08 @ 21:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se