Really?!

Alltså this is sick, helt jävla sjukt! Jag hinner knappt ändra min relationsstatus innan både datorn och mobilen blir överhettad av i stort sett bara killar som undrar om jag vill hitta på något eller ligga?


Sjukt att det sprider sig så hela Örebro vet att jag är singel på någon dag och att faktiskt tro att jag vill komma över och ligga med någon jag inte träffat på möjligen 3 år.. asså jag har vart i singel i 3-4 dagar typ, tror ni jag verkligen är redo för att börja träffa andra?? Seriöst? Jag har inte ens flyttat från mitt ex ännu så lugna ner er.... tänka sig att jag var eftertraktad haha.






Kommentarer
Postat av: Jilina

Kul att vara så eftertraktad men lite sjukt att det redan är killar som vill.

2012-06-12 @ 16:22:15
URL: http://www.jilina.se
Postat av: Jilina

svar: du får ta en dag i taget.



Aha tack det ska jag komma ihåg :)

2012-06-12 @ 16:30:13
URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se