Overkligt!

Jag antar att en del av er har väntat med spänning på hur det gick för mig idag med allt och jag kan glädja alla att ALLT kommer ordna sig för mig och Novah, dom på Örebro bostäder var så jävla bra, så snälla och hjälpsamma och är så oerhört tacksam för deras hjälp.

Min mor betalade in delen av hyresskulden som behövdes, jag behövde ju inte betala in allt för dom gjorde ett undantag pga situationen så nu har jag blivit godkänd för förtur och för er som inte riktigt vet vad det innebär så är det alltså så att den här killen som jobbar på ÖBO går in och skapar en profil i mitt namn med falskt personnr med så pass höga poäng att jag hamnar först i kön på den lägenhet han söker åt mig eftersom han kommer att söka en passande lägenhet åt mig sen meddela mig om detta.

Jag tyckte dock det med falskt personnr lät lite olagligt men det bara låter så tydligen och det är ju deras så system så vad vet jag :) Anyway nu i månadsskiftet kommer det att komma in massa nya lägenheter så med lite tur kanske jag har flyttat i Augusti! :)

Jag vill tacka ALLA er läsare som stöttat mig under denna period, era fina ord har betytt massor, ni är underbara <3




Kommentarer
Postat av: Jilina

Detta var riktigt kul att läsa <3

2012-06-19 @ 23:50:15
URL: http://www.jilina.se
Postat av: SÄÄSSYY

Åh vad kul för dig, håller tummar och tår :)

2012-06-20 @ 12:28:27
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: feztis

Vet inte vad som hänt eller så men vad skönt att allt har löst sig i alla fall :)

2012-06-20 @ 16:08:08
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se