När allt rasar samman

Vart tar man vägen då? Vad gör man?


Jag känner mig så vilsen, förvirrad och så oerhört sårad, hela mitt inre värker av smärta och tankarna susar i huvudet, jag kan inte fatta att allt jag kämpat för är över och jag nu måste starta ett nytt liv som ensamstående mamma.... jag kan inte fatta att vårat liv tillsammans är över!

Det sjuka är att vi älskar varandra fortfarande så oerhört mycket men vi kan inte vara tillsammans pga andra människor som förstör så mycket, mer än dom inser. Dom har precis förstört en familj, 3 liv. Jag hoppas ni är jävligt stolta över er själva och jag önskar er all olycka här i världen.

Jag vet att jag inte borde sänka mig till deras nivå men jag besitter sån mäktig information och jag har sån god lust att förstöra för dom med, men är jag så elak? Jag vet inte... men jag känner för hämnd och va fan dom har förstört vårat liv så vad säger att jag inte har rätten att förstöra deras?!






Kommentarer
Postat av: Jilina

Men fy så trist att läsa.



Vissa människor... ja finns inga ord!



Ta hand om dig och gör inget förhastat (som att sänka dig till deras nivå även om du känner starkt för det),

2012-06-10 @ 21:29:32
URL: http://www.jilina.se
Postat av: Anonym

gumman du fixar det här du har oss o jag finns alltid här för dej älskar dej

2012-06-10 @ 23:22:07
Postat av: Anne

Vissa människor förtjänar att dö en plågsam död.. Tro mig, jag vet hur det känns att hata av hela sitt hjärta. Men innan du hämnas, ta en tid då du bara fokuserar på dig och novah. om du fortfarande bil hämnas då så kan du ta tag i det DÅ!



Och hur jävligt det än känns nu - det blir bättre, det lovar jag dig! Lägg i första hand ditt fokus på att visa hur stark du är, och hur mycket mer värd du är än dom som förstört för dig!

2012-06-11 @ 00:14:08
Postat av: penny

TACK :D

2012-06-12 @ 15:17:17
Postat av: penny

Anne: Ja absolut, men jag har lugnat ner mer och tänker inte sänka mig så lågt att hämnas på folk, det är det inte värt att lägga energi på finns bättre saker att fokusera sig på, som novah :D



Tusen tack snälla du, dina ord värmer verkligen <3

2012-06-12 @ 15:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se