Kärleken i mitt liv!


Mammas lilla älskling <3

Du är min hela min värld, utan dig vet jag inte vad jag skulle gjort, jag lovar dig att vi kommer att ge dig den bästa möjliga uppväxt! Jag gör vad som helst för dig, jag skulle kunna offra mitt liv för dig, du är den vackraste jag någonsin sett och jag älskade dig från första stund och kommer aldrig sluta vad du än gör, Nu är allt fokus på dig hjärtat <3

Jag håller verkligen tummarna för det här med lägenheten, jag vill ha en trea men misstänker att jag kanske får en två om jag får någon överhuvudtaget isåfall är det väl bara att gilla läget men skulle helst haft en trea så vi får varsitt rum men annars får väl Novah ta sovrummet och jag sova i vardagasrummet eller något, äh det löser sig, den dagen är ju inte riktitg här ännu :)



Kommentarer
Postat av: Jilina

Det kommer nog att bli bra hur det än blir med lägenheten ska du se :)

2012-06-12 @ 16:20:31
URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se