irriterad!


Som dom flesta kanske redan vet så är jag en person som gillar att ha koll på saker och ting och planera i förväg, så för ca en vecka sedan frågade Johnny vad han tänkt sig inför midsommar och då sa han att han skulle till sin mamma och äta och dricka lite och då svarade jag honom okej då får väl jag och Novah göa nåogt själv och då svarade han japp.

Så jag tog tag i det och planerade in våran midsommar som ska firas med mor(mor), vänner, novah och hennes vän, och med massa goda mat och jordgubbar och sådant.

Och detta var bestämt redan för flera dagar sen och så kommer han och tjaffsar om han ska ta med novah till sin mamma nu helt plötsligt, jag hatar sånt. Vi hade pratade om det och midsommar var planera och nu vill han att jag ska skita i allt jag planera för han vill nu ta med henne till sin mamma och det nämnde han idag för färsta gången.....krångel!

När det var bestämt att jag och novah skulle fira själva eftersom han skulle bort, så är det väl lite fel att börja bråka om det och försöka få mig att ändra allt precis dagen innan...
Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Sophie å Isabelle <3

Det är hans eget fel. ni har ju redan prata om de och då får han svälja stoltheten !

2012-06-21 @ 23:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se