Det kanske löser sig ändå

phu, jag är nervös så det skriker om det, i morgon beger jag mig till Öbos huvudkontor för att diskutera lägenhet samt betala min hyresskuld, utan mamma och "pappa" hade nog detta inte varit möjligt så kan inte tacka er nog för er hjälp.

Jag har hittat en lägenhet som jag och Novah vill ha men ansökningstiden gick ut idag och pga min hyresskuld kunde ej söka den men om jag kan få dom att godkänna min förtursansökan redan i morgon kanske jag ändå kan ha en chans och det hoppas jag innerligt eftersom inflytt är redan 1a juli så nu ber jag er alla att hålla tummarna för mig i morgon :)





Kommentarer
Postat av: SÄÄSSYY

sv; Åh tack söta du, det värmde hihi! Lycka till i morgon :)

2012-06-18 @ 22:46:58
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se