Lägenheten är MIN!

Woho, idag har jag varit på stan och skrivit på kontraktet för lägenheten, tror ni jag är glad eller? =) Men jag var inte speciellt glad när jag var där för dom hade tappat bort Kristoffers noteringar om att jag skulle få hyra trots hyresskuld så dom tänkte neka mig lägenheten men till slut kunde en tjej från ekonomiavdelening bekräfta det jag sa eftersom Kristoffer var på semester så nu är lägenheten min! =)
 
 
Jag skulle ha fått nycklarna redan idag men eftersom dom tidigare hyresgästerna inte städade efter sig så skulle ÖBO anlita en städfirma så jag får vänta lite men jag får nog flytta in tidigare än 16:e i alla fall :)



Kommentarer
Postat av: JNY

Grattis till lägenheten! :D är glad för din skull jenny att allt löst sig till det bästa! :)

sv: tack! :D hmm.. minns inte riktigt, tror det var 59:- eller 69:- billigt iallafall! :D kram!

2012-07-05 @ 19:49:30
URL: http://duvethonjny.blogg.se
Postat av: Maria mamma till Tilde och Minnah

Grattis till lägenheten :)

2012-07-06 @ 15:14:51
URL: http://mariaenliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se