Vem snodde sommaren?

Alltså seriöst vart fan har sommaren tagit vägen? Jag måste erkänna att denna sommar har inte vart någon höjdare nästan bara massa regn och nu är hösten här typ och kolsvart ute, Nu är det snart jul igen haha :) Fast ska bli mysigt att fira våran första jul i nya lägenheten, köpa julsaker och göra det julmysigt  fast nu är det ju faktiskt bara Augsti haha och vi har ju 2 födelsedagar att fira innan jul också :) min 25-års dag och Novahs 2-årsdag :) 
 
 
Anyway, kom precis in var uppe en snabbis till affären och som sagt är jätte mörkt ute och jag gillar inte mörkret så har alltid med mig min försvarssprat just in case, man kan aldrig vara för försiktig right? =) Tror febern har kommit tillbaka också för är alldeles svettig och fryser och mår inte helt okey.
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se