Naiv, korkad och lär mig aldrig!

Ibland blir jag för jävla trött på mig själv och jag måste nog erkänna att i vissa fall är jag en aning, korkad,http://publishdev.se/pennylicious.blogg.se/entry/ naiv och alldeles för snäll. Jag är den som gärna vill ställa upp för folk när dom behöver det och JUST du duger jag men när dom fått sin hjälp är jag inte längre värd ett "hej"  eller ett "tack".. mennu har jag fått nog och tänker inte ställa upp på någon igen eller jo ett fåtal som jag VET betalar tillbaka pengar eller ställer upp när jag behöver hjälp.'
 
 
 
 
 
För er som inte vet så handlar vänskap om att ge och ta inte enbart ta. Jag hoppas nu för min egenskull att jag slipper dessa människor i mitt liv samt allt skitsnack och drama, det är tråkigt när man är snäll och ställer upp och enbart får skit för det..... men nu mborde jag fan i mig lärt mig min läxa!



Kommentarer
Postat av: SÄÄSSYY

åh du är som mig, också sådär hyper snäll :/ jag hade en kompis eller ja sa upp kontakten med henne igår när jag fick veta vad hon sa om mig. hon sa att jag bara duger att umgås med när ingen annan kan festa och att man kan utnyttja mig när jag är full för då bjuder jag på alkohol :/ blä, man får se upp vilka som är ens riktiga vänner :( kramar

2012-08-07 @ 14:40:02
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se