Måndag!

Tjoho :)
 
Idag har jag varit dödligt trött men ändå lyckats ta mig igenom dagen och kvällen, nästan så jag blir lite stolt över mig själv, hihi. Vi gick en lång promenad till Lidl för jag vart sjukt sugen på deras iste och givetvis slutade de med att jag handlar massor av annat med haha, men behövde dock det mesta i alla fall. 
 
På vägen hem började det regna massor vilket inte är det roligaste när man är ute och går men men gick ju bra ändå och som tur är regnade det inte massor.
 
Och ikväll har vi varit på föräldra möte eftersom nästa vecka flyttas barnen på dagis till en annan avdelning då dom är för få barn så det måste stängas igen men det blir nog bra, det nya stället låter helt okej dessutom har ju Novah sina kompisar med sig + fröknar. Jag tänkte gå dit och hälsa på och kika in stället antingen i morgon eller på onsdag :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se