Kvällsbus<3

Nu är kl ca 23.00 och Novah somna precis, jag nattade henne första gången vid 19:30 så ni kan ju tänka er hur mycket jag försökt men sen tänkte jag aja hon får väl vara uppe och busa ett tag till och tror ni inte hon gick in la sig i sin säng och somna direkt, jooo! Hon kanske inte gillar att bli nattad? Kan det vara så tro? För ju mer man försöker natta henne ju mer bråkar och trotsar hon, låter man henne vara går hon in självmant och lägger sig och sover utan några som helst problem.
 
Alltid när hon gjort så tidigare så har jag tänkt att hon blivit trött efter allt och kl är mycket osv men det kanske bara är det att hon inte vill bli nattad utan lägga sig själv?! Jag vet inte, är ju inte direkt någon expert men det var en teori som kanske är värd att testa.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se