Full fart hela dagen

Halloj :) Idag har mitt internet strulat hela dagen, så dåligt! Men nu ikväll kom jag på att jag faktiskt kan koppla in mobilen i datorn och Wi-Fi surfpunkt, inte världens snabbaste internet men inte heller världens segaste och det duger absolut när inget annat funkar haha :) Jag tror seriöst mänskligheten skulle dö ut utan internet haha vi är för beroende!
 
 
Idag har vi busat MASSOR, och jag upptäckte idag att Novah typ älskar rå lök...euuw men vi alla gillar olika saker men just rå lök trodde jag verkligen inte var något som barn gillade men alla är som sagt olika och tur är väl det :)
 
Vi har verkligen haft en underbar dag, hennes humör har vart toppen idag och inget trots och bråk alls, lite kanske men inget märkvärdigt. Dock så busa hon massa när hon skulle sova, varje gång jag sa sovdags så hoppa hon upp i soffan och höll för ögonen, haha söta unge <3
 
Och detta är väl inte så intressant för er skulle jag tro men jag är stolt så tänker ändå dela med mig utav detta, min lilla busunge har börjat gå på pottan hon har både bajsat och kissat i pottan och till och med försökt torka sig efter också, så himla duktig!! Jag är en riktigt stolt mamma <3
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se