A really bad fuckin day!

Idag har jag haft en urusel dag! Mitt humör suger och jag är sjukligt trött. Jag bråkade med en kompis igår kväll/natt, vi är så jävla osams och personen har svikit, utnyttjat och sårat mig enormt så vi kommer nog faktiskt aldrig att bli vänner igen, det gör ont nu men en vacker dag kommer jag vara glad över detta för vem vill ha falska vänner? i know i don´t!
 
I morse ringde även min bästa väns brors flickvän till mig ang begravningen av Jens och det är sjukt jobbigt, för den personen var en riktig vän, han ställde alltid upp han var verkligen den perfekta vännen och livet kommer alödrig bli detsamma utan honom. Jag har fortfarande inte accepterat att han är borta ännu och kommer nog ta ett jävla tag innan jag gör det :´(
 
 
Det tar på en vill jag lova så Novah är hemma hos sin pappa nån timme så jag kan vila lite eller ja, inte BARA därför utan han vill ju ha henne nån/några timmar med hah.
 
(Ja, ni ser ju själva vad glad jag ser ut just nu?! )
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se