Titanic


Den 14 April 1912 strax före midnatt kolliderade Titanic med ett isberg och kl 02:20 sjönk fartyget och nu 100 år senare kommer en sk minneskryssning att finnas för att hedra dom omkomna.

Man kommer att åka med kryssningsfartyget SM Balmoral exakt samma väg som titanic och befinna sig på exakt samma plats där Titanic sjönk exakt samma tid, man kommer även att servera mat från samma menyer.

Alltså allt detta kommer att ske, samma dag, samma tidpunkt exakt 100 år senare! Gissa om jag är sugen.....men tyvärr är den billigaste hytten ombord 27 540 kr och jag känner att det är alldeles för dyrt men detta vore så coolt att uppleva eller coolt kanske är fel ordval men ja ni fattar säkert vad jag menar?



Kommentarer
Postat av: Johanna

Skulle du vilja rösta på min bild som jag tävlar med?

Du kan enkelt tjäna på det själv! Kika in här så får du veta mer!



http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/04/10/7708160-nu-tankte-jag-muta-er/#kommentarer



Vill du inte göra som det står i inlägget räcker en röst. Jag blir glad bara du vill rösta!

2012-04-11 @ 20:00:29
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Maria en Norrlandsblogg

Oj va dyrt att åka tur att de är bättre säkerhet på båtarna nu än vad de va förr annars skulle jag aldrig våga åka.



Va bra att ni haft en underbar påsk de har vi också.

2012-04-12 @ 16:10:50
URL: http://mariaenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se