Tårtan!

fick en fråga om tårtan som jag gjorde till Johnny, men eftersom jag ej kom in på din blogg Monchichi så skriver jag ett inlägg här istället om du nu fortfarande läser :)




Lägg första delen av tårtbotten på en tallrik, vispa sedan ihop lite vanlijsås och mosa ner en banan i och häll över allt på tårtbotten och bre ut sedan lägger man andra delen av tårtbotten på och vispar grädde som man sedan blandar med jordgubb eller hallonsylt, tror jag hade hallonsylt och brer ut.


Och på sista delen så har man även där grädde och sedan kan man ha lite vad man vill på, jag valde dock kiwi, banan, smarties, rosa strössel samt hackade mandlar och alla älskade tårtan.


  • Vaniljsås
  • bananer
  • grädde ( kommer ej ihåg hur mycket men det märker man)
  • Sylt
  • en påse smarties
  • hackade mandlar
  • strössel
  • mandariner på burk
  • kiwi


Jag hoppas du förstår min usla förklaring, att förklara saker och ting är inte min starka sida, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se