Skönt att vara hemma igen :)

Idag har det vart full fart, först bar det av till vårdcentralen och när Johnny var inne hos läkaren så lekte jag och Novah för fullt i väntrummet och hon passade även på att möblera om där, ALLA stolar skulle stå på rad mitt i rummet tyckte hon haha :)



Efter vårdcentralen tog vi bussen upp på stan och kikade runt lite, köpte inte så mycket. Jag hämtade ut mina sobril samt köpte ett par grejer (visar senare) ska dock upp en annan dag och köpa en concealer hann inte med det idag eftersom Novah började tröttna rejält på att sitta i vagnen så vi tyckte det var bäst att åka hem så hon fick komma upp och leka :)

Nu ska jag sätta igång en tvätt och diska upp lite, hoppas ni har haft en super bra dag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se