Underbart väder!

Hej hej!

Idag är det verkligen riktigt varmt, vi har 29 grader i skuggan här hos oss, riktigt varmt och skönt, sånt gillar vi. Så idag har jag och Novah varit ute och promenerat sen träffa vi på Zandra och satte oss på en bänk och snacka och bara njöt av vädret Novah sov dock hehe.


Igår var inte hemma alls, vi åkte till Brickebacken och mötte Kate och det blev ett kärt återseende och jag fick höra hennes otroliga historia om jakten på hennes föräldrar, vi satte oss på pizzerian åt en varsin sallad och drack en cola men sen ringde hennes jobb och hon var tvungen att jobba kväll :´( Men förhoppningsvis hinner vi ses fler gånger inom snar framtid!

Efter det, så drog jag hem till pappa och satt där och åt glasstårta och drack saft :) Sen på kvällen kom även Johnny dit och vi blev kvar ett bra tag  och när vi kom hem däckade både jag och Novah direkt haha så trötta var vi! Tyvärr har jag inga bilder från igår eftersom jag glömde kameran hemma och min mobil är fortfarande på lagning :(











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se