Sol sol sol :)

Åhh, är så otroligt fint väder men jag måste ändå vara inne ett tag till för har massvis med saker att göra och nu sover Novah middag och då är det lite lättare att diska och städa.

Hon är så rolig, låg och grät och hade sig så jag gjorde i ordning lite mer mat som jag skulle ge henne dock hade hon nyss ätit men trodde att hon kanske inte blev helt mätt, i alla fall när jag kommer in med flaskan då har hon somnat haha :) Så sööt! Men då var hon ju ialla fall inte mer hungrig :)

Novah börjar nog snart krypa tror vi, för nu har nämligen börjat att ställa sig på knä när hon ligger på mage, så att hon står på alla fyra ungefär om ni förstår vad jag menar ? :) Åhh tycker det är så kul att se hur hon utvecklas min lilla gullunge! <3



Novah leker <3

 

 

 

 




Kommentarer
Postat av: Sandy - Motivationsbloggen

Visst är det trevligt med sol! :D dock har jag också massvis med saker att göra

2011-05-09 @ 14:19:45
URL: http://sandyhall.blogg.se/
Postat av: Natalie

Åh en sån liten söt krabat :) Hur gammal är hon?



Förresten så har jag precis kört igång med en frågestund i min blogg så om du har lust att ställa en/flera frågor så skulle det vara jätte snällt :)

2011-05-09 @ 15:47:49
URL: http://tyypnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se