Matlagning!




Det är tydligen jätte roligt och intressant att sitta och kolla på när mamma lagar mat...

Förut när jag skulle börja med maten vaknade Novah precis men det gick ju ändå, hon fick sitta brevid mig och titta på eller ja inte precis bredvid utan en bit ifrån så det inte stänke och så på henne. Jag gav henne ett decilitermått som hon kunde leka lite med så länge.

Det blev korvstroganoff och ris som killen hade beställt haha. Så gjorde matlåda också givetvis och Novah tog ett foto på mamma, min lilla fotograf haha. Jag hade lagt kameran på bänken och på något sätt lyckades hon få tag i den och ta ett kort på mamma, vilken talang, vilken liten busfia <3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se