Kvällsmys!

Nu sitter jag och Novah och myser i soffan och kikar på Big brother, fast gillar inte skiten längre, bara tråkiga människor kvar ju.. dock hoppas jag nu att Simon tar hem allt!

Novah börjar bli trött så dags för henne att äta lite ersättning sen försöka sova och det ska väl jag med göra snart tror jag för är rätt seg och trött jag med och dessutom har jag MASSOR att göra i morgon! Ska städa 2 lägenheter ojoj, så måste verkligen vara utvilad så jag orkar hålla på i morgon, dessutom är den ena lägenheten flyttstädning och det är ju lite mer noggrannare än "vanlig" städning heheh.







Så, Nu säger vi gott natt och sov gott! :)









Kommentarer
Postat av: Beatrice

ja allt är bra sj ?

Jo det finns ju gott om idioter som ljuger.

2011-05-24 @ 09:30:16
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se