Jag har 2 datanördar här hemma!

God kväll/natt!

Idag har jag knappt bloggat alls för har helt enkelt inte haft tid, jag har haft fullt upp med att flyttstäda, tvätta, diska och ja, såna grejer hehe. Men jag skriver ihop ett litet inlägg nu innan sängdags :)

Just nu är jag jävligt trött så tankarna snurrar mest ihop sig och blir en enda röra haha, inte lätt att tänka när man är trött fan. Och i morgon blir det att flyttstäda IGEN men vi är flera stycken så det går jätte bra men min mor verkar tycka att jag mest är i vägen! (?) Jag vet inte.... haha.

Ska pappa spela ska jag också, det är nog så Novah resonerar när hon börjar pilla på pappas tangengentbord, men sen tröttnar hon och tar det i stället och då tänker hon nog att detta var inte så skoj så jag räddar pappa från den här tråkiga grejen!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha riktigt vild på tangentbordet haha

2011-05-27 @ 01:02:34
Postat av: penny

hahah jajjemän :)

2011-05-27 @ 12:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se