Haft besök hela dagen!!

Hallå Hallå!

Idag har vi haft besök hela dagen men det har varit jätte trevligt trots att jag knappt sov inatt och har varit skit trött hela dagen och har mensvärk (fy). Men som sagt har varit riktigt trevligt med folk här hela dagen..

Först så kom mamma & Lasse och dom hade med sig 1 av mina cyklar och super bra tajming eftersom Johnnys cykel har pajjat men nu kan han använda min. Vi satt ute på uteplatsen och Johnny och Lasse höll på och skruvade  och fixade med cykeln medans jag och mamma satt på en filt på gräset och lekte med Novah.

Sen kom min syster, min pappa och vi fick träffa hans nya flickvän, Ann-Charlotte, En super trevlig tjej, lite blyg men efter ett tag började hon prata mer och så, var jätte trevlig och precis som dom flesta andra blev hon också förälskad i Novah , hehe.





Jag är jätte glad över att pappa träffat en ny tjej, är jätte kul för honom och jag hoppas att det håller mellan dom! Vi blev också bjudna på fest på midsommar där men vi får se hur det blir med det hehe.








Min kära far i all sin glans, och Novahs mössa och mina solisar, ja vad mer kan man säga? :)








Kommentarer
Postat av: lovisa

sv; skönt att det är bättre:D

2011-05-22 @ 09:46:33
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se