Varit på promenad i det fina vädret.





Gud, vilket skönt väder det är ute, solen skiner och är skönt ute, äntligen! Nu tror jag fanimej att våren är på väg och att vi får lite värme. Åh, jag älskar solen och man blir så glad av att se den titta fram och den värmer så  skönt!









Det var riktigt skönt att ta en promenad och snacka lite med min älskling. Jag känner mig faktiskt lite nykär,hihi.
Jag känner mig även som en helt ny människa, ännu gladare, lyckligare, massa mer energi och jag mår så himla bra just nu, jag behövde verkligen utgången igår, tack alla som övertalade mig! =)


Nu kommer snart mitt lilla hjärta hem, gud så jag längtar, gos gos gos!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se