Underbar dag <3

Idag har det varit underbart väder, soligt och fint dock börja det blåsa rätt mycket under eftermiddagen men det gör inget, jag njöt ändå.

Vid 2 tiden gick jag till vårdcentralen och tog mina prover, 10 rör blod snodde dom från mig dom jävlarna, hahha. Efter det köpte jag mig en dricka och promenerade med Novah till stan för att möta upp Johnny men hans möte drog ut på tiden eller så var jag alldeles för tidig?

Anyway träffade Elina eller ja hon kom och skrämde skiten ur mig, haha. Jag lyssnade på musik och hon ropade först men jag hörde ej så hon sprang fram och nöp mig i rumpan och jävlar va rädd jag blev haha. Stod i alla fall och snacka med henne ett bra tag tills Johnny kom och hon var tvungen och åka och hämta sin lilla tjej från dagis, men vi ses nog igen eller ja klart vi gör :)









 

 

 

 




Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-03-24 @ 21:09:54
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se