Sömnlös natt igen


Klockan är ca 6 på morgonen och Novah har precis somnat och jag kan inte sova för det ska tvättas kl 7, suck! Men är bara att bita ihop och försöka hålla sig vaken helt enkelt =) Dagen börjar i alla fall med ett glas ljummet vatten och citron, vilket ska vara bra om man vill gå ner i vikt har jag hört?






Efter jag tvättat ska jag förmodligen hem till syrran som skulle rensa ur sin garderob och se om jag får några kläder haha, Shysst! Sen skulle jag även få låna några tvätt maskiner under hennes pass i fall jag inte hinner tvätta upp allt vårat. För vi har ju det lilla rummet med bara 1 tvätt maskin och hon det stora med 3 och har 4 timmars tvätttid så det blir ju en del upptvättat då :)















Kommentarer
Postat av: Beatrice

Ja men de tycker jag du ska göra! :)



Sover inte Novah bra på nätterna ? :/

2011-03-09 @ 06:59:53
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Okej, oj det var ju inte bra alls, men då får du sova när hon sover :D

2011-03-09 @ 07:36:54
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se