Saknar dig hjärtat <3


Novah är hos sin mormor nu och det är meningen att jag ska göra mig i ordning inför förfesten nu men har totalt tappat lusten och bara gråter och saknar min lilla tjej, vill bara åka och hämta henne. Mamma älskar dig hjärtat <3





In all of creation
All things great and small
You are the one that surpasses them all
More precious than
Any diamond or pearl
They broke the mold
When you came in this world
And I'm trying hard to figure out
Just how I ever did without
The warmth of your smile
The heart of a child
That's deep inside
Leaves me purified




When I look into your eyes
I know that it's true
God must have spent...
A little more time
On you...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se