Härlig dag <3



Jag älskar dagar när solen lyser då dyker hoppet om sommarn upp, detta kommer bli den bästa sommaren någonsin och Novahs första sommar, underbart! Grillkvällar, bad, sol och värme fyfan vad jag längtar!


Idag var vi ute på en lång härlig promenad, alla 3. Solen lyste och det var + grader och man blir så glad av att se solen efter en sån här lång och mörk vinter men den har varit härlig ändå för vår lilla tjej kom ju till världen under vintern men vädret har ju inte varit det roligaste direkt.



 


Ikväll har jag gosat med Novah och Gizmo och kollat på Glee och Big brother.  Jag har även hunnit med att träna på min vibrator maskin, sweet!

Sam var här en liten stund också och fixa Johnnys dator, vete fan något om grafikkort och sådär. Jag vet inte så mycket om det som finns inuti datorerna, grafikkort, minne, processor osv. Sånt är inte riktigt min grej.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se