Föräldraträff!





Idag har vi varit på föräldraträff, vi fick berätta om förlossningen och sådant och alla hade haft bra förlossningar förutom ett par, deras barn hade inte andats och hade fått intuberas och började andas efter 20 minuter, dom blev ledsna och började gråta när dom berättade om det och alla vart tårögda och lednsa och jag  tror dom flesta tänkte " tänk om det hade hänt mig, om det hade varit mitt barn" och den tanken i sig får en ju att börja grina.


Men annars var det väl lite trevligt, har dock inget gemensamt med någon alls där så det är ju lite trist, Novah trivdes inte heller speciellt mycket och hon blev nog överstimulerad så hon grät hysteriskt så vi gick hem och då lugna hon ner sig. Det vart för mycket för henne, dom andra barnen hade ju redan varit där på baby café men inte Novah så allting var nytt för henne, miljön, alla bebisar och sånt.


Nästa gång blir det babymassage, jippi :)









Kommentarer
Postat av: JNY ©

sv: tycker inte heller att han förtjänar att leva. men jag hoppas han får ett helvete ;/

2011-03-03 @ 21:32:24
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se