En paus i städandet..



Jag håller på att städa och fixar, och snart blir det en ny omgång av "bantarsoppan", har fått många frågor om vad det är för soppa och sånt så slänger in ett inlägg senare med recept för dom som är intresserade.


Annars idag har jag inte gjort så jätte mycket mest legat i sängen och kollat film på datorn, såg på Beverly hills chihuahua 2 förut hehe, ja jag är medveten om att det typ är barnfilm men dom är skojiga och jag gillar barnfilmer, så de så :) Det finns väldigt många bra och roliga barnfilmer faktiskt om jag ska vara helt ärlig.


Vi var även ute på en liten promenad förut och svängde förbi affären för att köpa lite citron samt ingredienser till soppan, så blir att fixa i ordning den snart för böjar bli hungrig. Jag ska även köra lite på vibratormaskinen senare och göra några situps och liknande, hejja mig:)




 

 




Kommentarer
Postat av: Sässy

är de mirakelsoppan du kör ? :)

2011-03-12 @ 21:45:29
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se