Carl Lewis fitness!



Nu har Novah käkat och sen suttit i babysittern en liten stund innan hon somna, hon älskar verkligen bebysittern och somnar alltid när den vibererar, jag antar att det är sövande och så länge hon gillar det så är det ju bra.

När hon hade somnat så passa jag på att "träna" lite med min vibratormaskin och jag älskar den verkligen. När jag fick den av pappa för några år sen var jag väldigt tveksam att den skulle fungera, Vibrera bort fett yeah right men jo den fungerar alldeles utmärkt.


Jag gick ju upp en del för några år sedan när jag åt mediciner (antidepp,lugnande och sömnpiller) som jag fick utskrivet efter min första rättegång men sen när jag började må bättre ville jag bli av med all övervikt som medicinerna orsakat då fick jag denna av pappa och den vibrerade bort 15-20 kg på rekord tid. Så nu ska jag börja använda den dagligen (om tid finns) och hoppas vikten börjar rasa, är peppad till max nu!


 

 




Kommentarer
Postat av: JNY ©

åååh nice med vibrator maskin den skulle jag inte tacka nej till heller! :D <3

2011-03-02 @ 09:46:38
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se