Apelsinjucie <3



God morgon :)

Inatt fick man i alla fall sova massa :) från 03 -10.30 så nu känns det bra som fan. Novah käkade för en stund sen och sitter nu i babysittern och snackar och Johnny ligger och sover i soffan fortfarande, han somnade där i går kväll vid 11 så får väl väcka honom snart.

Idag ska vi till bvc och väga lilltjejen ska bli spännande och se hur mycket hon väger nu, jag ska även snacka lite med dom på bvc om lite saker för är lite jag undrar över men ibland är det inte så kul att fråga dom för vissa där är otrevliga ibland och tycker att man redan borde veta allting :/ Hur ska jag kunna veta exakt allting om att vara mamma jag har ju bara varit det i ca 3 månader. Jag hatar såna människor liksom kan dom inte vara trevliga och besvära frågorna på ett bra sätt så man slipper känna sig som en idiot som inte kan något så borde dom kanske byta jobb?















Kommentarer
Postat av: Beatrice

jo da det är bra !:D:)

2011-03-10 @ 11:51:45
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se