Vart ute på promenad i det super fina vädret :D


Idag kan man minsann inte klaga på vädret, 28 grader i skuggan det är inte helt fel alltså =) Vi tog oss en liten promenad med Lollo & Lollo och svängde förbi ica för att handla lite, Jag tänkte att Novah skulle få provsmaka lite piggelin men glassen försvann fortare än jag hann blinka typ, antar att hon tyckte det var gott haha. =)


Nu tänkte jag faktiskt dricka upp min drickyoughurt, lägga Novah och fortsätta städa. Inte kul i värmen men måste göras!









Kommentarer
Postat av: JNY

ååååh lilla söta novah vad jag saknar henne den lilla busungen.. hon bara växer så det knakar! :D snart får jag träffa er igen hoppas jag.. och snart dop med.. det ser jag fram emot ^^ ska snart köpa present till er & henne :D doppresent är svårt bara :o hmm.. haha :D <3

2011-06-28 @ 20:47:52
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se