puh..

Fan vart har den här dagen tagit vägen alltså? klockan är redan 8, sjukt! Inte en chans att jag hinner städa klart idag men får väl fortsätta i morgon igen haah. Ska iaf käka lite lasagne nu sen fortsätta städa, Novah leker i sin lära-gå-stol och börjar väl blir trött så är snart sovdags för henne :)





vi åt makaroner och spaghetti idag på dagen men jag kunde inte äta så mycket för jag gjorde den rätt stark och eftersom jag har spytt sönder halsen så jag blöder och har ett sår där så sved det och brände i halsen jätte mycket. Men Johnny gillade det i alla fall och Novah gillade sin biffstroganoff.

Såhär ser Novah oftast ut efter en måltid, haha kladdmaja <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se