God morgon!


Vaknade vid 5 idag (fyfan) det är alldeles för tidigt för min del, speciellt när man somnar halv 4. Gizmo har hållit på och jamat hela natten och kraffsat på dörrar och haft sig, så nu när lönen kommer ska vi köpa nät till balkongen så han kan sitta där ute, haha.






Jag har blivit lite röd om armar, på bröstet och i ansiktet av solen trots att jag inte har solat något, haha. Jag ligger nämligen aldrig och solar i flera timmar som alla andra (solar inte alls faktiskt), jag är alldeles för rädd om min hy för att göra det och dessutom vet jag att jag inte klarar av att ligga och sola, jag somnar bara och blir totalt sönderbränd stort minus för hyn. Så hellre vit och fin ung hy än brun och gammal i förtid :) Jo jag vet att det beror på hur man solar och skyddar sig osv, men jag har sett hur det förstör huden så jag väljer att undvika det så jag slipper som ut som ett russin vid 40 års ålder :)



Novah vaknade ju vid 5 och var hungrig men hon håller på att somna om nu och Johnny har åkt till jobbet så jag ska nog krypa ner i sängen igen och försöka sova lite till, vore skönt! Så jag säger väl god natt igen!





Kommentarer
Postat av: Anonym

du är mycket finare utan smink än med smink, tänk om alla hade det så. -_-

2011-06-08 @ 10:18:21
Postat av: Sasha

Oh så tidigt :)

2011-06-08 @ 15:44:39
URL: http://sashas.se
Postat av: mwiklund - fotoblogg

var med och tävla om ett par valfria solglasögon! :)

http://tiepnajjs.com/2011/june/tavling-vinn-ett-par-solglajjor.html#comment

2011-06-08 @ 15:46:47
URL: http://tiepnajjs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se