Drink-drogad!



Nu ska jag berätta vad som hände på midsommar men antar att dom flesta redan listat ut det genom att bara läsa rubriken, men tänkte ändå berätta och varna andra för att ställa ifrån sig sina drinkar. Ta alltid med er drinken vart ni än går, lämna den aldrig obevakad.



Jag ställde alltså ifrån mig drinken ett tag sen drack upp den och efter ett tag blev jag enligt Johnny och pappa som kom dit senare jätte konstigt, kunde inte fukousera blicken, var snurrig som fan, hade svårt att hantera kroppen och få den att hänga med, visste inte vem jag var, vart jag var eller vilka pappa och Johnny var, jag har inget minne av just detta utan det är sådant dom berättat för mig, men efter ett tag så mådde jag bättre och betedde mig enbart som om jag vore ganska så full och resten av kvällen har jag då minne av. Det är bara just den där lilla biten efter att jag druckit drinken , vet inte hur länge min "minnesförlust" varade men kanske 1-3 timmar.

Det fanns en utländsk äldre man där som följde efter mig och försökte ta mig på brösten samt låret och höll på hela tiden, men han lyckades inte med något så var ju tur Johnny och pappa kom men jag lyckades försvara mig rätt bra endå för knuffade ju bort denna människa ett antal gånger men det kanske var innan "drinken" börjar verka så att säga.


Dagen efter mådde jag inte alls bra, skakade, mådde illa, var yr och snurrig och hade inte full kontroll över kroppen, den kändes som om den rörde sig i slowmotion och jag svettades och frös i omgångar. Det kändes ungefär som att vara magsjuk med hög feber. Jag har inte mått helt bra idag heller men det börjar ta sig nu mår bättre och bättre.

Jag förstår inte hur man kan göra såhär mot en annan människa, jag har inte en aning om vad det var jag fick i mig men det var inte enbart alkohol och personen som gav mig detta kunde ju omöjligt veta hur jag skullle reagera, jag kunde ha fått en allergisk reaktion eller en överdos, personen kunde ha dödat mig men tänkte han på detta? Tänkte han någonsin på att en liten liten flicka kunde ha förlorat sin mamma? En pojkvän förlorat sin älskade? En mor förlorat sin dotter?

Nej så tänkte han givetvis inte...










Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen av den lilla skara droger man kan lösa upp i en drink fungerar som den du beskrev. Det kan inte vara så att du bara blev för full? Du har väl inte druckit alkohol på väldigt länge med tanke på graviditet och amning?

2011-06-26 @ 23:03:00
Postat av: Penny

haha nej nej, blev inte för full. hade ju knappt druckit något innan den drinken. Och skulle inte reagera sådär av så lite alkohol. Och dessutom var det ju inte så längesen jag drack alkohol sist.

2011-06-26 @ 23:47:13
Postat av: Anonym

2011-06-27 @ 00:45:14
Postat av: mysan

läskigt men bra att du är ok nu! <3

2011-06-27 @ 00:58:54
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: sophie och isabelle <3

vilken jävla idiot - o den där anonyma personen som skrev så där har JÄVLIGT FEL! För man kan visst bli neddrogad på de där sättet o ha dessa symptom. Jag har själv haft det o jag tror det är våldtäkts drogen dock. man blir helt utom kontroll o förövaren kan ta sig an en! Så jenny - anmäl negern!



PUSS

2011-06-27 @ 19:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se